San Francisco

18 augustus 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Nog niet helemaal gewend aan het tijdsverschil lekker vroeg op pad met de cable car. Voor een ervaring heb ik het steilste deel gefilmd en bij video's gevoegd. Daarna een lekker ontbijt genuttigd bij Danny's. Na dit ontbijt gelopen naar Lombard street en omhoog gelopen. Door naar Fishermans wharf en de Californische zeeleeuwen bezocht. Vanaf hier met de bus naar de Golden Gate Bridge. Na de Golden Gate Bridge met de bus verder naar Golden Gate Park. Hier lekker gelopen en ook nog een uurtje gewaterfietst. Gelukkig is Inez niet zeeziek geworden. Ik wilde nog achter in de waterfiets gaan zitten. Voor Michel was dit zo'n kostelijk tafereel dat hij niet meer bij kwam van het lachen. De dag afgesloten bij een Vietnamees restaurant Tu Lan. Aan te bevelen voor degene die naar San Francisco komen.

1. Gerard:
    18 augustus 2018
    Wat een mooie dingen komen jullie tegen zeg. Heerlijk hoor. Genieten is dat. En het restaurant zullen wij onthouden haha.
  2. Femke:
    19 augustus 2018
    Ziet eruit als een hele gave dag. En wat een auto!
  3. Graciela:
    19 augustus 2018
    Wij gaan voorlopig niet die kant, maar genieten wel van de belevenissen 😀
  4. Cees Roetman:
    20 augustus 2018
    Nee we hebben geen geisers gezien en we missen Sara HEEL HEEL erg. Maar het is voor haar wel heel erg warm hier