Maastricht naar Amsterdam - Dag 5

3 mei 2019 - Amsterdam, Nederland

Na 290 kilometer gefietst te hebben, hebben Michel en ondergetekende ons zelf getrakteerd op een heerlijke maaltijd in het hotel. Daarna als een blok in slaap gevallen.

Na lekker te hebben uitgeslapen en een heerlijk ontbijt op stap gegaan naar de markt op de Markt. Lekkere asperges gevonden en nog even gezellig gekletst met de dames van de marktkraam die duidelijk verbaast waren dat we uit Amsterdam waren komen fietsen. Daarna uitgecheckt uit het hotel en op de fiets naar het station. Kaartje voor de fiets gekocht en net de trein gemist. Achteraf maar goed ook want er waren geen poortjes in Maastricht en compleet vergeten in te checken. Nadat we de trein gemist hadden alsnog ingecheckt.

Na 2 en een halfuur in de trein aangekomen op Amsterdam Centraal, de pont naar het Tolhuis en nog even een paar kilometer aan het totaal toegevoegd.

Om het avontuur af te sluiten Asperges als avond eten gegeten.

Een herinnering is de afgelopen gemaakt.

1. Gerard:
    3 mei 2019
    Nou die zullen extra lekker geweest zijn. Wat je ver haalt is het lekkerste.
    Heel knap van jullie. En een mooie belevenis.
  2. Graciela:
    3 mei 2019
    Geweldig mannen. Missie geslaagd hihihi.
    Gefeliciteerd!!!
  3. Bart dekker:
    4 mei 2019
    Jongens, fantastisch gedaan. Nu de zadelpijn laten genezen
  4. Bart:
    4 mei 2019
    Welkom thuis, zo nu eerst een ...... (oh dat mag de "kleine" jongen nog niet)