Maandag 12 juni 2023 : 25 jaar getrouwd

13 juni 2023 - Brugge, België

Vandaag is het dan zover. 25 jaar getrouwd. Wat is de tijd snel gegaan.

Om 8 uur wordt er plotseling aan de deur geklopt, Inez doet open. Er staat een mevrouw voor de deur met een kar. Inez zegt tegen haar, we hebben niets besteld. De mevrouw antwoord, nee dat klopt. Maar uw man wel. Bubbels van het huis en een zeer uitgebreid ontbijt. Was erg lekker maar wel veel.

Na het ontbijt was het weer tijd om Brugge te ontdekken. Naar de bushalte gelopen en zo soepel als het zondag ging, nu hebben we een halfuur op de bus moeten wachten. Eenmaal aangekomen in het centrum van Brugge hebben we een audiotour gevolgd met als titel onbekend Brugge, waarbij we door het Sint Annakwartier zijn gelopen en geëindigd zijn bij een windmolen. Zoveel toeristen als we gisteren zagen zo weinig vandaag. Dit was met recht een onbekend stuk Brugge met mooie verhalen en ook hier een stil hofje. De toer van gisteren zou 2 uur zijn en daar hadden we 5 uur over gedaan. Deze toer was 1 1/2 uur en 3 uur maar het was het waard. Op het Jan van Eyckplein hebben we nog heerlijk op een terrasje gezeten en een wafel met ijs genomen en nog wat te drinken.

Op de terugweg naar het hotel kwamen we een Gumball rally tegen met heeft veel exotische auto's zoals Ferrari's etc. Er zat ook een Mini tussen, enfin begeleiding door de politie en een hoop rook en getoeter. Ook stonden er heel veel mensen langs de kant van de weg.

Na terugkomst in het hotel gerelaxed op de kamer en daarna van een heerlijk diner in het restaurant van het hotel. Het was heerlijk.

1. Graciela:
    13 juni 2023
    Weerom een geslaagde dag op jullie trouwdag. 25 jaar !!!! GEFELICITEERD!!!!
  2. Bart dekker:
    13 juni 2023
    Van harte gefeliciteerd. Geniet nog lekker
  3. Gerard:
    13 juni 2023
    Zo te lezen optimaal genoten dus. Nog veel plezier
  4. Bart:
    14 juni 2023
    Toch wel aardig van de man waar mee je 25 jaar getrouwd bent. Voor het ontbijt op bed heeft gezorgd.