Los Angeles en Santa Monica

29 augustus 2018 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Vanmorgen om half 6 opgestaan en om kwart over zes aan het ontbijt. Om 7 uur op weg gegaan in de richting van Los Angeles. Om een uur of half 2 bij het Griffith Observatorium aangekomen. Het Hollywood sign gezien en gefotografeerd. Natuurlijk ook de vergezichten over Los Angeles. Daarna met de auto door Los Angeles en met heel veel kunst en vliegwerk onze eindbestemming bereikt. Dacht dat we in Nederland idioten in het verkeer, de Amerikanen doen weinig onder voor ons, rechts en links inhalen en als toppunt een motor die tussen twee vrachtwagens door inhaalde. Vanavond over de Santa Monica boulevard gelopen en pootje gebaad voor de eerste keer met Michel in de Pacific of Stille Oceaan. Ter afsluiting een hapje gegeten bij een Italiaan.

1. Iris:
    29 augustus 2018
    Mooie foto's. Het maakt volgens mij niet uit waar je rijdt, je komt overal waaghalzen tegen. Volgens mij mag je in Amerika rechts en links inhalen en motorrijders zie ik in Nederland ook niet graag voor of achter mij. Vaak onvoorspelbaar.
    Goede terug reis.
  2. Margriet:
    29 augustus 2018
    Ik zou niet durven rijden in die grote steden. Waar je de weg niet goed weet en men ander rijgedrag heeft. Heel knap van jullie.
  3. Graciela:
    30 augustus 2018
    Ziet er allemaal indrukwekkend uit.
    Jullie vervelen je in ieder geval niet hihi