Fietstocht van Amsterdam naar .... (Maastricht) van Papa en Michel vanaf 29 april tot ?

26 april 2019 - Ermelo, Nederland

Het leek mij een leuk idee om met Michel naar Maastricht te fietsen, de stad van wijlen oom Nico.

Mijn doel is het om vanaf 29 april 9 uur in de ochtend in ongeveer een week naar Maastricht te fietsen via de Oeverlandroute. We pakken de Oeverlandroute op bij het Noorderparkbad. Onderweg passeren we de drie grote rivieren en misschien komen we langs Heel, het dorp waar mijn moeder geboren is en mijn Opa Burgemeester is geweest. Misschien stoppen we ook nog even bij familie in Thorn. En voor de rest zien we wel waar we belanden, of te wel een avontuur waar het script volgende week geschreven gaat worden.

Mijn doel is het Vrijthof in Maastricht. De terugreis zullen we per trein afleggen.

We hebben niets gepland en het doel is om ongeveer 50 km. per dag te fietsen. Het doel van deze fietstocht is het maken van een herinnering.

1. Margriet:
    26 april 2019
    Wat leuk zeg! Een vader en zoon onderneming ❤️ Zou voor Vincent ook wat zijn 🤔 Goed idee.
  2. Gerard:
    26 april 2019
    Veel suc6 wij gaan naar België op 29 april. Groetjes van ons
  3. Bart:
    27 april 2019
    Succes mannen en Inez heeft een 5 dagen rust
  4. Graciela:
    27 april 2019
    Het gaat jullie echt wel lukken!!!
    En Michel .... je vind het echt wel leuk hihihi.
    Heel veel plezier mannen.
  5. Femke:
    28 april 2019
    WoW dat klinkt als een spannende onderneming! Zijn de fietsen gecheckt? Regenkleding compleet? Veel succes en mooie plaatsen toegewenst!
  6. Joke:
    9 mei 2019
    Wat een onwijs stoere ondernemening, jullie zijn nu al weer terug neem ik aan. Hoe is het geweest ??? Aan de foto's te zien hebben jullie het geweldig gehad :)
    Groetjes Joke