Dag 8 - Terugreis & Candy

4 maart 2023 - Amsterdam, Nederland

Om half 7 gaat de wekker. Tijd om op te staan en huiswaarts te gaan. Precies op tijd komt de bus aan om naar het vliegveld te gaan.

Na een rit van 5 a 10 minuten komen we aan. Als een van de eersten checken we in. Door naar de security check. Deze is nog niet geopend dus even wachten. Jas uit, schoenen, riem etc. Dit keer geen problemen, konden doorlopen dit in tegenstelling tot de security check op Schiphol waar Cees en Michel gefouilleerd werden.

Om 9.55 uur was het tijd om in te checken. Dit keer hadden we een Boeing 737-700, op de heenreis hadden we een Boeing 737-800. Inez en Michel gingen eerst, Cees wachtte nog even, maar was gelukkig nog wel op tijd. Of het nu kwam dat het toestel kleiner was of er meer mensen mee terug gingen voor ons gevoel zat het vliegtuig veel voller.

Na een vlucht van 2 uur en 35 minuten kwamen om 14:10 uur aan op Schiphol. De plek aan de gate was nog bezet dus moesten we op een remote parkeerplek een minuut of 5 wachten voor dat ons plaatsje aan de gate vrij kwam.

Na het vliegtuig verlaten te hebben op naar de bagageband. Eerst wachten bij band 2, toen kwam er na drie kwartier wachten een aankondiging dat de bagage op band 6 kwam. Na nog 20 minuten wachten kwamen de koffers eindelijk.

Een herinnering is weer gemaakt.

Om 8 uur ging Cees met Bart B. naar de theatershow van Candy Dulfer. Dit was ook de moeite waard en ook daar is weer een herinnering gemaakt.

1. Gerard:
    4 maart 2023
    Fijne herinneringen zijn nooit weg, op naar de volgende. Groetjes van ons
  2. Graciela:
    5 maart 2023
    Fijn dat het zo'n geslaagde trip is geweest met maar een paar gemaakte fotootjes :-)
    Bedankt voor ons "meenemen" tijdens de belevenissen.
  3. Joke:
    7 maart 2023
    Nou, volgens mij hebben jullie een super gave vakantie gehad daar in IJsland !!!!! Was erg leuk om de avonturen mee te mogen maken ☺️
    Wat wordt de volgende trip ? 🤪