13 juni 2023, the day after the night before

14 juni 2023 - Amsterdam, Nederland

De plannen voor vandaag waren gemaakt. Met de bus vanuit Brugge naar Blankenberge. Vanuit daar eventueel met de kusttram naar De Haan of Oostende.

Om kwart over 6 gaat de wekker. Even Michel bellen om te herinneren dat hij Sara haar pillen om half 7 moest geven.

Om kwart over 8 belt Michel ons. Ik denk dat Sara is overleden. Even schakelen. Mieke gebeld en die is in de auto gesprongen om steun te bieden aan Michel.

Wij besloten ogenblikkelijk terug te komen, spullen bij elkaar gepakt, nog even snel gegeten, tijdens het eten al met het crematorium en de dierenarts gebeld.
Om 10 uur in de auto gesprongen. In de auto nog gebeld en geregeld. En natuurlijk vaak Michel aan de lijn. Om 1 uur 's-middags thuis gekomen.

Michel had Sara 's-morgens uitgelaten, plaspil en hartpil gegeven. Eten gegeven.  Alles heeft hij goed gedaan. Hij wilde haar nog een keer laten lopen voordat hij naar school ging. Toen heeft hij haar gevonden, op een plek waar ze vaker lag, achter de bank bij de schuifpui. Het was een enorm schrikken voor Michel, zeker omdat ze vanmorgen nog gewoon gelopen, gegeten en gedaan heeft. Sara was gaan slapen en is niet meer wakker geworden. De hitte van de afgelopen dagen was te veel voor haar hartje.
Michel heeft goed gehandeld en samen met Mieke Sara op een rustige zo koel mogelijke plek neergelegd.

Nu konden we nog even afscheid nemen. Om half 4 hebben we Sara naar het dierencrematorium gebracht. Morgen de crematie regelen.

Wat een dag ...............................................................

In liefdevolle herinnering Sara * 20 februari 2012 - † 13 juni 2023

1. Bekker:
    14 juni 2023
    Wat een ellende , fijn dat Michel thuis was en heeft het naar behoren gedaan , uit eindelijk kan je er verder toch niets aan doen ,sterkte met verlies van een maatje.
    Lege plek in huis dat blijft voorlopig bij je.
  2. Graciela:
    14 juni 2023
    Och lieverds, wat een triest bericht. Heel veel sterkte allemaal !!
  3. Joke:
    14 juni 2023
    Oeps wat een verdrietig bericht, heel veel sterkte voor jullie!
    "Dogs leave paw prints on your heart "
  4. Gerard:
    14 juni 2023
    Sneu dat het net gebeurd als Michel alleen thuis is en jullie eigenlijk iets te vieren hadden.
    Wel fijn dat sara rustig is ingeslapen. En ze heeft mooie jaren gehad bij jullie.
    Maar het gemis zal zeker groot zijn. Heel veel sterkte alle 3 xxxx
  5. Bart:
    15 juni 2023
    Triest bericht, veel sterkte.
  6. Rob:
    16 juni 2023
    Wat triest. Wat een ellendige manier om jullie lange weekend te moeten beeindigen. Sterkte.